Monday, February 7, 2011

Luahan Hati Pada Sang Pencipta

  • Ya Allah....aku merasakan diriku ini terlalau lemah dan aku tidak berdaya untuk menghadapi semua ini....Hanya padaMU aku berharap dan Kau tempat aku mengadu...Ya Allah...aku taw, dalam menempuh hidup ini banyak duri2 dan cabaran perlu aku tempuhi tp kadang2 aku tdk berdaya Ya Tuhan......Ya Rabbi,aku taw, hanya Kau saja yg dpt menyelesaikan segala kekusutan dan kebuntuan yg ada dalm fikiranku selama ini...tiada siapa yg dpt membantuku melainkanMU  Ya Allah...tiap kali aku merintis kesakitan yg menyelubungi diriku, aku sngt memerlukanMU tp bila aku dalm kesenngan aku terus lupakanMU YA Allah,,,,YA ALLAH betapa Hinanya,bodonye dan kejinya aku kerana aku tdk mensyukuri nikmat kabahagiaan yg sebenarnya Engkaulah yg taburkan kedalam diriku ini selama ini...YA Allah ampunkanlah segala dosa yg telah aku lakukan selama ini tanpa aku sedari atau sedar....


                   WAHAI SAHABAT2 YANG KU KASIHI,JADIKAN ALLAH SEBAGAI                                          TEMPAT KITA MERINTIS 

No comments:

Post a Comment