Saturday, March 19, 2011

ALHAMDULILLAH......

Ya Allah.....hanya kau yang tahu,betapa bnyknye dugaan dan kesusahan yang telah aku lalui untuk mndapt kjayaan ini...aku tahu kjyaan yg aku dpt skrng bukanlah milikku selmanya dan hanyalah sekejap tp aku amat hargai kerna dpt mngembirakan kdua ibu bapa dan keluarga ku walupun hanya sesaat.....umi nga abah aku amat gembira bila tahu result aku dpt tnggi drp result sblom ni... THANKS YA ALLAH...kgembiraan yg aku dpt sekrang tdk dpt ku ukur dgn ape2 pon....aku amat bersyukur padaMU Ya Alllah dengan segala usaha dan titik peluh aku selama ini jd engkau telah mmbalasnye dgan setimpalnye....skrng ni,brulah aku dpt rasakan dalm hati sanubari kcilku ini bhwsnya Engkaulah PEMLIK cintaku yg sebenar...Cintaku padamu tdk ade sikit pon kkecewaan tp cintaku pada manusia bnyk kkecewaan dan kesengsraan yg aku dapat....Ya Allah...kadang2 aku rse mnyesal sngt2 mmberikan cintaku pd mkhluk ciptaanMU kerana aku tahu cinta itu xkn kekal selmnya dan bnyk mnyushkan perasaan ku tp aku tdk dpt menafikaN perasaanku kerana aku  jga ingin mncintai dan dicintai oleh KAUM ADAM walaupon aku tahu ia lbih bnyk menyakiti drp keBAHAGIAAN....YA ALLAH kau bantulah aku dlm melayari khidupan yg penuh tipu daya ini dan berikanlah aku kekuatan dlm mnghadapi segalanya....Biarlah cintaku pd Die hanyalah keranaMU YaAllah....AMINNN...

No comments:

Post a Comment